Kur ņemt motivāciju sportot: Nika Linde

#66

SARUNAS VIDEO IR ZEMĀK.

Man patīk ķermeniska labsajūta un labs garastāvoklis. Un man nu nemaz negribas, ka mans ķermenis paliek stīvs, sakumpis, kusls, sāpošs vai ierūsējis. Lai labi jūtos un esmu vesela, ikdienas kustēšanās un vingrošana tajā ļoti palīdz. Tomēr, lai arī vingroju regulāri, man joprojām ikdienā ir grūti uz to saņemties. Zinu, ka tiem, kuri grib vingrot vai biežāk piedabūt sevi kustēties, bet vēl nav iesākuši, to izdarīt ir vēl grūtāk.

Uz sarunu aicināju fitnesa treneri Niku Lindi, jo viņa par labsajūtu un veselīgu ķermeni stāsta tā, ka viņas teiktais palīdz, iesēžas prātā un pavelk uz tādu kustēšanos, kas ķermeni atbalsta un palīdz tam būt gan veselākam, gan skaistākam.

Zem video ir laika norādes tēmām, par kurām Nika stāstīja.

Mums visiem ir iespēja – mēs nepiedzimstam slinki.

Sarunu audio formātā klausies šeit:

Es esmu cilvēks, kurš katru dienu saņemas iet uz treniņu.

SARUNAS PIETURPUNKTI:

  • 3:35 Ķermeņa asimetrijas ķēdīte, kas rodas sēdoša dzīvesveida rezultātā
  • 13:37 Ko nozīmē jēdziens – kontrolēta korsetes daļa un kā tādu iegūt
  • 26:27 Kā migrēna ir saistīta ar sēdošu dzīvesveidu
  • 34:41 “Enerģija pēc pieprasījuma” princips
  • 41:58 Tipiskākās atrunas, kādēļ cilvēki atliek kustēšanos
  • 43:06 Kāds ir minimālais fiziskās izkustēšanās laiks ikdienā, no kura būtu ieguvums
  • 51:41 Ieteikumi, kā pirmo reizi sporta zālē padarīt komfortablāku
  • 55:32 Kā atrast un nodefinēt pareizo motivāciju
  • 1:04:00 Indikatori, kā noteikt, vai ķermeņa pamatvajadzības tiek pietiekami apmierinātas
  • 1:17:30 Treneres Nikas Lindes personīgais, sarežģītais ceļš uz skaistu un veselīgu ķermeni
  • 1:33:36 Kādi ir plusi un mīnusi, ik dienas strādājot kopā ar dzīvesbiedru
  • 1:42:47 Kādas ir atšķirības starp sieviešu un vīriešu treniņu grupām
  • 1:47:13 Kontakti, kur meklēt informāciju par treniņiem un smelties iedvesmu fiziskajām aktivitātēm

NODERĪGA INFORMĀCIJA: